Můj příběh

Proč to vlastně dělám a co mě na tom baví.

Mám prostě rád, když se lidé smějí

Skoro 20 let jsem pracoval v marketingu a digitálu. V této oblasti rozhodně neplatí, že by se neposouvala a že zde stále není něco nového, co by se člověk mohl naučit. V průběhu praxe se člověk naučí mnoho věcí a logicky rozumí ohromnému objemu činností.

Když jsem ale prošel čtyřicítkou, člověk začne bilancovat, zdali chce takto fungovat i svou druhou polovinu života. Na jednu stranu je to pohodlné – umíte to, máte dobrou pozici i plat a vlastně je to jistota.

Pro mě byla zásadní otázka „A děláš to, co tě baví nebo jenom to, v čem jsi dlouho a rozumíš tomu?“. Říkal jsem si – co kdybych jednou dělal to, co chci já a ne to, co chtějí „ty firmy“.

Trvalo mi velmi, velmi dlouho, než jsem po různých sebe analýzách a debatách s rodinou a kamarády došel k tomu, že mi největší radost dělá to, když se ostatní smějí a mají radost. Zpětně mi došlo, že přesně proto hraji na kytaru, proto dělám vtípky v kanceláři a na meetingách.

Vytvářím nepracovní zážitky, aby měli lidé na co vzpomínat

Doba je prudká. Všichni pracují ve velkém tempu, musí se naučit reagovat na změny a tak nějak se z toho všeho nezbláznit. Je pak logické, že vzniká vyšší míra frustrace, stress a konflikty mezi jednotlivými lidmi či týmy. 

Smích a zábava je něco, co přesně tyto efekty odbourává. Jak přeci vypadá klasický večírek na jeho konci? Konflikty zmizely, kolegové se mají najednou zase rádi a všichni se smějí a baví. 

Přesně proto dává ohromný smysl tento stav ještě podpořit nějakou aktivitou, protože tím více se znásobí všechny pozitivní emoce. Když společně zapojíme všechny kolegy do nějaké hry, kvízu či soutěže, garantuji vám, že druhý den ráno (nebo spíš dopoledne) budou všichni vzpomínat na to, co uhodli, co vyhráli a s kým byli v týmu.

To je něco, co v zaměstnancích obecně zvyšuje jejich pozitivní vnímání celé kultury firmy, posiluje jejich vztahy a odbourává stress a konflikty.

A proto to dělám 😉

Kdo jsem a v čem jsem unikátní?

Nedávno jsem opustil skoro po 20 letech oblast marketingu, protože mě přestala naplňovat. Mám rád, když se lidé smějí a proto jsem si vybral oblast firemní zábavy.

Mám zájem o zábavu

Už máte představu, co by se vám líbilo nebo to chcete nejdřív probrat a zjistit, jaké jsou všechny možnosti? Nejrychlejší bude se spojit.